[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Postawa ich charakteryzuje się arogancją,, złym traktowaniem pracowników, wywyższaniem się i aktywnością.w dziedzinie oszustw podatkowych jak i oszukiwania wspólników.Działamy bardzo konkretnie aby wejść w ciągu najbliższych lat do Wspólnoty Europejskiej.Musimy więc pamiętać, że w obecnych czasach nie ma w biznesie światowym miejsca dla postaw niesolidnych, nieetycznych wzorów zachowań.Współczesny rynek podlega ogromnemu nowemu naciskowi - sile klienta.Rozsądny szef firmy dobrze wie, na klient - ten rzeczywisty jak i potencjalny - jest siłą przewodnią i wyznacznikiem naszego sukcesu.To klient nas zweryfikuje, oceni czy postępujemy etycznie wobec niego, a w przypadku negatywnych wniosków nie będzie się długo zastanawiał, tylko zmieni partnera.O tym trzeba stale pamiętać [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odbijak.htw.pl